CLECE MAYORESek Kode Etiko bat du, konpainia osatzen duten pertsona guztiei eska dakizkiekeen gure printzipioak, balioak, jokabide-arau orokorrak eta jarduteko jarraibideak biltzen dituena.
Horiek guztiak jarraibide horietara egokitzen direla ziurtatzeko, Kanal Etikoa (Barneko Informazio Sistema) gaitu da. Kanal horren bidez, elkarreraginean ari garen interes-taldeek (langileak, bezeroak, hornitzaileak, eta abar) indarrean dagoen araudia ez betetzea edo urratzea eragin dezaketen jokabideei buruzko komunikazioak zuzendu ditzakete, arau-hauste eta ustelkeriaren aurkako borrokari buruzko informazioa ematen duten pertsonen babesa arautzen duen otsailaren 20ko 2/2023 Legearen xedapenekin bat etorriz (“Informatzailea Babesteko Legea”).
CLECE MAYORESen, Betetzearen Kudeaketa Sistema (Compliance) bat inplementatu dugu modu eraginkorrean, indarrean dagoen legediaren arabera jarduten dugula bermatzen duena, etikoki eredugarria den jokabide baten esparruan. Gure Kanal Etikoa (Barneko Informazio Sistema) da betetze-sistema honen tresna nagusietako bat.
Barne-kanal honen helburua da gure Kode Etikoan eta gure Betetzearen Kudeaketa Sistema osatzen duten funtsezko gainerako dokumentuetan jasotako printzipioak urratzen dituzten portaerekin lotutako komunikazioak eta aplikatu beharreko indarreko araudia modu eraginkorrean jasotzea eta izapidetzea, Informatzailea Babesteko Legeak ezartzen duen bezala.
Bere ezagutza eta erabilera errazteko, gure Kanal Etikoaren Funtzionamendua edonerentzat dago eskuragarri, CLECE MAYORES enpresaren testuinguru profesionalean gerta daitekeen arau-hauste bat fede onez jakinarazi nahi badu.
Ematen diguzun informazioa modu erabat konfidentzial eta anonimoan kudeatuko dugu – hala nahi baduzu –, eta zure iruzkinak kontuan hartuko ditugula hitz ematen dizugu.
CLECE MAYORESek errepresalien aurkako babesa bermatzen du, Kanal Etikoaren bidez hurrengo epigrafean aipatzen diren arau-hausteak fede onez jakinarazten dituen pertsona bati kalte egin diezaiokeen edozein ekintza edo ez-egite halakotzat hartuz.
Arau-hausteei edo ez-betetzeei buruzko informazioa, zentzu zabalean, hau da, arrazoizko susmoak, gertatu diren edo gerta daitezkeen arau-hauste errealak edo potentzialak. Komunikazioa fede onez eta ahalik eta xehetasun eta ebidentziarik handienarekin egin behar da beti.
Adibide gisa, eta Kanal Etikoaren Funtzionamendu Politikan jasotakoari kalterik egin gabe, jakinarazpenaren xede izan daitezkeen gaietako batzuk adierazten dira jarraian, 2/2023 Legearen xedapenen arabera:
Zerbitzuaren kalitatearekin lotutako kexak eta erreklamazioak, adibidez, bereizita egin behar dira, web orri honetako “Kontaktua: Kexak/Erreklamazioak” atalean.
Kanal Etikoaren Funtzionamendu Politikan jasotako beste kanal batzuk alde batera utzi gabe, zure komunikazioa kanal digitalaren bidez egin dezazun gomendatzen dizugu, segurtasun eta konfidentzialtasun handiagoa duelako, eta, nahi izanez gero, anonimoki aurkezteko aukera duzulako.
HEMEN sakatuta kanal digitalera sar zaitezke, bai eta telefono bidez ere +34 900958058 zenbakira deituz (enpresaren pin edo identifikazio zenbakia: 9718)
| Telefono-zenbakia | PIN |
| +34 900 958 058 | 9718 |
Garrantzitsua da jakitea zure komunikazioan jasotako informazioa, datu pertsonalak barne, ondorengo aldeek trata edo helarazi dezaketela, beharrezkotzat jotzen denean:
Mesedez, ez ahaztu gure Kanal Etikoaren Pribatutasun Politika irakurtzea. Kanal Etikoaren Funtzionamendu Politikan bertan datuen babesari buruzko informazioa eskuratu ahal duzu.